Medlemsinformation

För dig som gammal och ny medlem

Du kan vara medlem som elev, privatryttare och som stödmedlem (info längre ner).

Medlemsavgifter 2024

Junior 295 kr

Senior 395 kr

Familj 850 kr (minst tre personer på samma adress)

Alla som har en fast plats i en ridgrupp vid årets slut får en faktura med medlemsavgiften inför nästkommande år.

Har du inte en fast plats i en grupp men ändå vill vara medlem? Mejla namn, adressuppgifter, personnummer och telefonnummer till ekonomi@haboridklubb.se så mejlar vi en faktura på medlemsavgiften.

HRK Supporter

Till föräldrar med barn som rider på ridskolan vill vi gärna tipsa om möjligheten att bli HRK Supporter som är en form av vad som kallas ”stödmedlem”. Vi har valt det här upplägget eftersom ett fullvärdigt medlemsskap innebär att nästan hela avgiften går tilldistriktet och ridsportsförbundet vilket inte HRK Supporter gör utan det stannar i klubben.

Vår förhoppning är att många föräldrar vill stödja sina barns fritidsintresse och bli HRK Supporter. Intäkterna går till vår verksamhet för att kunna köpa in material som vi använder i teoriverksamheten (filmer, papper, informationsmaterial mm) till saker vi kan använda i lektionsverksamheten vilket kan vara t.ex bommar, koner, saker till vår working equitation bana.

Vill du bli HRK supporter?

Då betalar du in 200 kr eller högre belopp (valfritt) på vårt bankgironummer 462 - 3922.
Märk med HRK Supporter och ditt namn.